maanantai 17. elokuuta 2009

You Fail

Päätin ennen blogin perustamista, että kirjoitan tänne mielenkiintoisia asioita ja kannanottoja polttaviin aiheisiin. Olin varma, että blogistani ei tule pelkästään "Tänään tein sitä ja tätä -blogia" Siihen suuntaan tämä nyt kuitenkin on valitettavasti luisumassa. Totuus on, että kiireessä on paljon helpompi kerrata vain kuulumiset asioiden syvemmän pohdiskelun sijaan. Toinen totuus on, että omassa elämässäni ei yleensä tapahdu hirveän mielenkiintoisia asioita. Ehkä kirjoitan myöhemmin jostain oikeasta asiasta, nyt kuitenkin vain ne kuulumiset.

Eilen tapahtui: Olin Heikin siskon lapsen ristiäisissä. Kirkossa esittäydyin Heikin mummolle Heikin poikaystävänä. Tarkoitukseni oli kai sanoa "Heikki on mun poikaystävä" mutta aivojen ja suun yhteistyö ei siinä hetkessä toiminut. Sain vähän kuittailuja:----D Muuten osasin käyttäytyä, vaikka Heikki sitä aluksi epäilikin......(?) Päivänsankari itse oli varsin suloinen pakkaus, huimasti kasvanut siitä kun ensimmäisen kerran näin:> Illansuussa ajelin yksin takaisin Tampereelle (kiitos iskän auton) ja hoidin asioita mm. kävin kaupassa ja vein ison pyykkikassin äidille.

Tänään tapahtui: Koulussa kahdeksasta kahteen, jonka jälkeen himaan syömään ja vaihtamaan vaatteet. Iltapäivällä iskälle ojan niittoon, onneksi Milla oli talkoissa mukana, saatiin nopeammin valmista. Illalla paistettiin Heikin kanssa lettuja, olin jo monta päivää halunnut tehdä niitä. Hyviä oli=)

Kuvia erinäisistä tapahtumista tulossa myöhemmin, heti kun ihmiset niitä minulle lähettävät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!