sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Kirppislöytö!

Hellou taas näin viikon hiljaiselon jälkeen:)
Huh huh, oon vieläkin aivan täynnä herkkuja. Olin äitillä juhlistamassa vähäsen Millan synttäreitä näin jälkikäteen. Äiti antoi mulle mukaan kääretorttua -jota olin paikanpäällä syönyt jo monta siivua- ja kun pääsin kotiin, torttu ei ehtinyt edes jääkaappiin asti, vaan pistelin sen heti poskeeni. Mites tää ahneus? Oon lähiaikoina iloinnut sitä, että mahdun (vielä) kevyesti 34 ja xs -kokoisiin vaatteisiin, mutta kattellaan vaan miten kohta käy... Viikonloppuaamuisin saatan lusikoida leivän päälle tarkoitettua extrarasvaista hasselpähkinälevitettäkin suoraan purkista.

Tein toissapäivänä ehkä parhaimman kirpputorilöytöni ikinä:


Täydellinen kevättakki maksoi 2 euroa ! Oon aina ollut tavattoman huono löytämään kirpputoreilta kunnollisia vaatteita. Yleensä oon tottunut etsiskelemään vaan laukkuja, kenkiä tai muita asusteita sekä astioita ja muita sisustusjuttuja, mutta nyt kyllä tärppäsi. Takki on juuri sopivan kokoinen ja hyvässä kunnossa. Ainoastaan helman jouduin kääntämään, koska se oli rispaantunut (sitä oli leikattu saksilla ilmeisesti lyhyemmäksi). Tykkään takin pienistä tyttömäisistä yksityiskohdista: rypytyksistä olkapäissä, selässä ja rinnuksissa. Asukuvia tulee keväämmällä, sitten kun takilla tarkenee liikkua ulkona tunkematta alle kolmeasataa eri lämpökerrosta.
Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa Kyttälän kirppis ,josta tein löytöni!


Tajusin muutama päivä sitten, että en omista vielä baskeria. Jokaisella tyylikkäällä naisella (ja mummolla!) on baskeri, joten sellainen oli saatava. Onneksi ei ollut kallis, sillä olen säästökuurilla.

Hennesin tilaukseni saapui myös tälläviikolla. En kuitenkaan kotiuttanut siitä kuin ainoastaan nämä söpöt kanvaasitennarit. Nämäkin uhkaavat olla hippasen liian pienet, mutta uskon, että ne muotoutuvat, ja samalla ehkä hieman venyvät käytössä. Palautukseen lähtevät treggingsit ja farkkushortsit, en ollut niihin tarpeeksi tyytyväinen.

Loppuun muutama kuva löydöistä, joita olen tehnyt alennusmyynneistä viime viikkojen aikana:

Farkkuhame 9.90e, Gina

Farkkuliivi 9.90e, Gina

Huomenna aamulla autokoulun kakkosvaiheen arvio-ajoon, jaiks !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!