keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Alexander Wang



Sain eilen inspiraation Alexander Wangin s/s 2010 -mallistosta, jossa oli (muun muassa) paljon collegepaitoja ja polvisukkia. En yleensä hirveesti seuraa runway -muotia, koska katumuoti inspiroi mua enemmän, mutta aina välillä on kiva ottaa joitakin vaikutteita. Muistin, että mulla on kaapissa iskän vanha collegepaita, jonka äiti on tuonu Jenkeistä joskus 70-luvulla. Siinä on ollu pitkät hihat, mutta oon joskus leikannu ne pois, joten se on nykyään toppi. Onneks en oo heittäny sitä pois, koska tänä keväänä se tulee juuri tarpeeseen!

Kuvat ei vaihteeks aja ollenkaan asiaansa, koska otettiin ne hirveessä kiireessä illalla. Päivällä mulla oli jalassa tolppakorot, mutta illalla jouduin vaihtaan tennareihin, koska olin autolla liikenteessä ja tolppakoroilla on vaikee ajaa. Mulla on kuvassa myös harmaat polvisukat, mutta ne ei ollenkaan näy tossa valossa. Odotan niin kovasti lämpimämpiä kelejä, että voi heivaa leggingsit nurkkaan ja käyttää pelkkiä shortseja ja polvisukkia! Toisaalta en tiedä mitä teen, kun tulee niin lämmin, että joudun luopuun tosta kaulahuivista, se on nimittäin kasvanut kiinni mun kaulaan. (Odotan myös, että saan säästettyä rahaa digijärkkäriin, en jaksa tätä pokkaria arghh).
Mutta diggailen tota Wangin kevätmallistoa kyllä paljon, vielä kun nahkashortsit sais!

Collegepaita(toppi), Amerikasta kauan kauan sitten
Neuletakki, Gina
Farkkushortsit, Gina
Leggingsit ja polvisukat, H&M
Kaulahuivi, H&M
Converset, Varsovasta

Tänään oli kokonaisuudessaan kiva päivä ja sain yllättävän paljon aikaan. Aamulla olin Fressillä jumpassa ja salilla, päivällä bändireeneissä, illansuussa vein kirppikselle tavaroita ja illalla käytiin vielä äidin kanssa kaupoilla. Sain kotiini vähän pääsiäistunnelmaa.

Miten teihin iskee Alexander Wangin collegepaita -look tai ylipäätään kevään "must have" eli sporttityyli vai iskeekö ollenkaan?
Ps. Menkäähän kaikki tamperelaiset Kyttälän kirppikselle (Satakunnankadun ja Aleksanterinkadun kulmassa) tarkastamaan mun pöytä! Se on kirppiksen alakerrassa pöytä numero 89. Siellä on paljon kivoja vaatteita halvalla!!:))

4 kommenttia:

  1. Käväsin tuolla kirppiksellä, kiva kun vinkkasit siitä!:) oli kiva käydä vähän muuallakin kun radiolla tai bonuksella, varsinkin kun radio on mun mielestä huonontunu tosi paljon..
    vähän jätin haikeena sinne sun kirpparipöytään sen mustan ginan mekon, kun se oli liian pieni :( ei auttanut vaikka kuinka toivoin että olisin kutistunut sovituskopissa :D mutta kyllä sieltä kotiin tarttu jotain sunkin pöydästä ;)

    VastaaPoista
  2. Radio on tosissaan huonontunu mut silti se vaan kallistuu koko ajan! ihan järkyttäviä ne pöytähinnat siellä! toi kyttälän kirppis on kiva kun se on uus ja vielä halpa:)
    mutta nyt en ihan ymmärrä miten voi olla että se musta ginan mekko ei mahtunu sulle koska sähän oot niin pieni ja laiha! jos nyt ees puhutaan samasta mekosta mut se on mulle pieni nii hassua jos ei menny sulle:o mut mahtavaa jos löysit jotain fiksua mun pöydästä! oon ite jo kyllästyny niihin kaikkiin vaatteisiin vaikka suurin osa olis muuten vielä ihan käyttökelpoisia:)

    VastaaPoista
  3. haha joo tosi pieni ja laiha, mulla on kotona ihan samanlainen musta mekko (siis se mistä tuli vähän sitä mustaa tylliä esiin sieltä helman alta) ja kesällä käytinkin sitä vaikka missä, kaverin yo-juhlissa, rippijuhlissa, ristiäisissä ja myös baarissa. Siitä sai niin erinäkösen aina asusteita vaihtamalla ja olin ihan rakastunut siihen, kunnes olin tietenkin herkutellut niissä juhlissa 'vähän' liikaa, eikä se sitten loppukesästä enää mennyt kiinni :D :D Reilulla tahdonvoimalla yritin sitä kuitenkin saada päälleni joten tietenkin se ratkesi:D

    sitten eilen olin innoissani että saisin tilalle samanlaisen edullisesti, mutta höh kun se oli vielä pienempi kun se mun oma!

    VastaaPoista
  4. joo kyl me sit puhuttiin samasta mekosta! no ehkä sun tissit on vaan kasvanu nii siks se ei enää mahtunu !

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!