sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Big pop

Eilen oli varsin huippua! Oltiin Yo-talolla Rosen ja Erkan kanssa + olihan siellä paljon muitakin kavereita. Rose ja Erkka tuli ensin mun luokse alottelemaan ja ennen yhtätoista siirryttiin Yo:lle. Big popissa soi jälleen kerran loistava musiikki, eikä kukaan voi ainakaan väittää, että me ei oltais tanssittu tarpeeks!
Kotona olin neljän jälkeen ja tein kotimatkalla jotain mulle hyvin epätavallista. Hain nimittäin Subwaysta ruokaa itelleni, koska kotona jääkaappi ammotti tyhjyyttään. En tunnetusti harrasta mitään "roskaruokaa" ja todella harvassa on kerrat, jolloin olisin hakenu jotain ruokaa baari-illan jälkeen jostain. Mutta vegesubi maistui.



Vanha tuttavuus Koskenkorva peach teki jälleen tepposet ja olokin on ollut tänään sen mukainen. Täytyis varmaan alkaa kasvattaan toleranssia, suurin osa ihmisistä voisi nimittän väittää, että enhän mä juonu eilen paljon mitään.



Eilen halusin laittaa matalapohjaiset kengät, jotta olis kivempi tanssia. Rose lainas mulle söpöt ballerinansa, jotka on oikeesti kiiltävät, mutta tää kuva ei oikein aja asiaansa tarpeeks hyvin. Vaikka oon kuinka yrittäny käyttää tosi korkeita kenkiä ja opetella olemaan sellaisilla, mä en voi sille mitään, että tunnen itseni silti vieläkin paljon itsevarmemmaksi lättäpohjaisilla. Niillä on niin mukavan helppo ja kevyt olla.
Paljettitoppi, H&M
Farkut, Topshop
Laukku, Bianco

Ballerinat, Rosen

Tänään en sitten ookaan saanu mitään muuta aikaiseksi, kun käytyä äidillä ja raahattua kaupasta ruokaa. Piti lukee, mutta ajatuksen tasolle jäi. Ensi viikon perjantaina vielä psyka ja sitten on kirjotukset ainakin tämän kevään osalta pulkassa. Alkaa lukeminen jo hiukan tökkiä (ei sen puoleen ettei olis aina tökkiny), pari viikkoo jaksoin hyvin käydä kirjastossa lukemassa, mutta nää viikonloput on aina huonoja...
Tästäkin kun on viljelty niin paljon ristiriitaista tietoa, että kerrottakoon nyt täälläkin, että saan lakin vasta ensi jouluna. Oon siis vielä ensi syksynä koulussa ja luultavasti korotan vielä arvosanoja.
Jos koulu ei motivoi, niin työt ainakin motivoi! Oon nimittäin erittäin fiiliksissä siitä, että sain kesäksi töitä. Aion tienata paljon rahaa ja laittaa säästöön ja ostaa vihdoin kauan kauan kauan himoitsemani järjestelmäkameran. Siinä ensi kesän tavoite=)

3 kommenttia:

  1. Wau, kesätöitä! Onnee! :D Mistäs sait? Onks YO-talo muuten millanen paikka, käyks sillä paljon porukkaa? :) Ei oo ikinä tullu käytyä..

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. kiitos!:D eräs lehtitalo on duunipaikkani ensi kesänä:) yo-talo on aivan huippu mesta! se on sopivan kokoinen ja siellä on parasta musiikkia ainakin tiettyinä iltoina kuukaudessa. ja kyllähän siellä käy paljon porukkaa. se nyt tietty riippuu ihan mistä tykkää, mutta voin kyllä ehdottomasti suositella yo-taloa ja nimenomaan big pop ja off the hook -iltoja:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!