sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Ei Big popin voittanutta

Eilen oltiin vaihteeks Yo-talolla. Tällä kertaa ihan vaan todistamassa, että Off the hookissa ei oo läheskään yhtä hyvää musiikkia kun Big popissa.
Iidalla etkot
Paita, josta mainitsin täällä, pääsi eilen ensimmäistä kertaa päälleni. Löysin sen Kyttälän kirppikseltä hintaa 2,50e.
Earth hour oli eilen illalla, siks istuttiin kynttilänvalossa
Mulla oli silmissä kerrankin rajaukset, kun Iida teki mulle:) oon ite niin surkee kaikissa meikkausjutuissa
Rosella oli kans kivat meikit by Iida!

Tänään hengasin vaihteeks lempparivaatteissa. Kyseinen Ginan farkkupaita on vilahtanut jo useampaan otteeseen täällä bloginkin puolella.
Jalassa oli tummansiniset pitsileggingsit (alla mustat leggarit), jotka löysin vahingossa siivotessani vaatekaappia. Äiti sano, että näytin ihan siltä, kuin olisin unohtanut housut kotiin. Kuulemma nahkaleggingsit sopii paremmin farkkupaidan kanssa, koska ne näyttää enemmän housuilta. Whatever
Farkkupaita, GT
Neuletakki, H&M
Nahkatakki, GT
Kaulahuivi, H&M
Laukku, Lindex
Leggingsit, Varsovasta (ei muistikuvaa mistä kaupasta)
Kengät, Andiamo
+ suoristamattomat hiukset...
Ihana Milla! Oon vaan vähän kade, nimittäin Milla käyttää nykyään mun vanhoja Cheap Mondayn korkeavyötäröisiä farkkuja, jotka ei enää mahdu mulle, ja ne näyttää ihan törkeen hyvälle!Millalla on myös mun vanha nahkatakki. Sinänsä kyllä kivaa, että voidaan nykyään lainailla vaatteita, koska ollaan saman kokoisia (paitsi Milla on tietty laihempi).
Huomenna olis tarkoitus heti ensimmäisten joukossa mennä tarkastamaan Hämeenkadun JC, joka muuntuu Suomen ensimmäiseksi Jc Outlet -myymäläksi. --> http://www.jc.se/fi/Blogi/2010/03/26/jc-outlet-tampereelle

2 kommenttia:

  1. tosi kivan näkönen toi paita jonka löysit kirpparilta :>

    VastaaPoista
  2. kiitos! se oli yllättävän hyvä löytö, harvoin löydän mitään hyvää noin halvalla:D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!