perjantai 26. maaliskuuta 2010

Whatever I want

Tähän bloggailuun ja muiden blogien lukemiseen saa kyllä kulutettua niin paljon aikaa, että ei oo mitään järkee. (Mulla sitäpaitsi koko ajan lisääntyy blogit mitä seuraan, kun koko ajan löytyy kaikkia uusia kivoja ihania.) Mutta tällä hetkellä se ei itseasiassa haittaa yhtään, nimittäin kirjoitukset on tältä keväältä ohi ja mulla on aikaa tehdä mitä ikinä haluan!

Koulu alkaa vasta 19.päivä ens kuuta (mulla on vikassa jaksossa vielä kursseja), joten siihen asti olen täysin vapaa. Aivan laiskotteluksi en kuitenkaan aio muutaman viikon lomaani lyödä, vaan nimenomaan on tarkoitus tehdä juttuja, joille en ole viime aikoina pystynyt antamaan aikaani.

Ensi viikolla muun muassa:
-vien kirpparille vaatteita
-nään kavereita joita en oo pitkään aikaan nähny
-siivoan kaappeja (kaikki turhat romut pois)
-meen salille (jee mulla on viikon ilmainen salikortti==))

Nyt meen hinnotteleen kirpparivaatteita ja sit vois vaikka lakata kynnet, ihanaa perjantaita!
PS. Huomenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!