lauantai 10. huhtikuuta 2010

100 things about me

1. Mun nimi on Salla
2. Toinen nimi on Katriina
3. Täytän toukokuussa (ens kuussa!) 19 vuotta
4. Aijon viettää synttäreitäni Heinolassa...
5. ...vaikka asunkin Tampereella
6. Mulla on äiti, iskä ja pikkusysteri (sekä pupu, joka tosin ei asu mun luona)
7. Oon lukion kolmannella
8. Kirjoitin viime syksynä ruotsin ja terveystiedon
9. Tänä keväänä kirjoitin äikän, enkun ja psykologian
10. Pääsisin tänä keväänä ylioppilaaksi, mutta enpäs pääsekään, koska oon ollu laiska enkä oo käyny kaikkia pakollisia kursseja (lähinnä matikan.....)
11. Vietän siis ylioppilasjuhliani vasta joulukuussa
12. Aion ensi syksynä uusia äikän, sillä se meni mun tasoon nähden huonosti
13. Mulla ei oo vielä mitään hajua, mitä aion tehdä lukion jälkeen
14. Musiikin, liikunnan, muodin tai viestinnän parissa työskenteleminen voisi olla kivaa
15. Se on kuitenkin varmaa, että aion suuntautua enemmän taiteelliselle kuin tieteelliselle alalle
16. Oon harrastanu karatea monen monta vuotta, mutta se ei oo enää pitkään aikaan kiinnostanu mua
17. Valmennan kuitenkin meidän seuran junnuja, vaikka en itse jaksa reenata (=hyvä yhtälö)
18. Soitan myös rumpuja bändissä
19. Meidän bändin nimi on Sadie's Imaginary Friend (www.myspace.com/sadiesimaginaryfriend)
20. Me ollaan tehty kaksi demoa ja kesällä on luvassa baarikeikkoja
21. Oon soittanu rumpuja ylä-asteelta asti ja mulla on ollu omat rummutkin jo monta vuotta, mutta en osaa siltikään soittaa, koska reenaan ihan liian vähän
22. Haluaisin mennä taas rumputunneille, mutta ne maksaa liikaa
23. Mulla on laaja musiikkimaku
24. Soittimesta löytyy mm. seuraavat alltime lempparit: The Sounds, In Flames, Killswitch Engage, Mokoma, Oasis, Bad Religion ja Scandinavian Music Group
25. Viimeisin levyhankintani on maaliskuun lopussa ilmestynyt Mokoman uusin levy Sydänjuuret...
26. ...joka on aivan mahtava levy (osaan kaikki biisit jo ulkoa)
27. Meen 10.päivä (lauantaina) kattoon Mokomaa Pakkahuoneelle!
28. Oon "semivegetaristi" eli en syö punaista lihaa
29. En syö paljon vaaleatakaan lihaa
30. Oon ajatellut ryhtyväni joskus ihan oikeaksi kasvissyöjäksi
31. Ainoastaan kalkkunaa tulisi ikävä, sillä kalkkuna on hyvääää
32. En harrasta "roskaruokaa", en käy mäkissä enkä hesessä (okei kesällä saatan ostaa McFlurryn koska rakastan jätskii)
33. Pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti
34. Eräät ruoka-aine allergiat rajoittavat syömistäni
35. Katon todella vähän telkkaria
36. Dataan sitäkin enemmän
37. Sinkkuelämää on paras sarja mitä televisiosta on koskaan ikinä tullut
38. Mulla on melkein kaikki Sinkkuelämän tuotantokaudet dvd:llä (+leffa tietysti)
39. Ja ootan innolla Sinkkis leffan jatko-osaa!
40. The Soundsin Maja Ivarssonilla on ihana tyyli
41. Johnny Depp on ehdottomasti maailman komein, söpöin ja seksikkäin mies (sekä tietenkin loistava näyttelijä!)
42. Rakastan pojilla pitkiä hiuksia
43. Rakastan pojilla kans rastoja
44. Mun tosi monella poikapuolisella kaverilla on ollu joskus pitkät hiukset tai rastat, mutta kaikki on joutunu leikkaan joko intin takia tai muuten vaan ja enää ei oo kellään!
45. Puhun aina armeijan puolesta, mutta ainoo paska juttu siinä on, et pojilta lähtee ihanat hiukset
46. Oon aina halunnu itekin mennä armeijaan, mut taidan kuitenkin olla liian nössö enkä mee
47. Oon tosi hidas, joten armeijassa oppisin varmasti nopeammaksi
48. Oon lähes aina myöhässä
49. En tykkää sotkusta
50. Oon todella järjestelmällinen, en esim. pärjäis ilman kalenteria johon merkkaan kaikki pienimmätkin menoni
51. Haluaisin tehdä asioita enemmän spontaanisti, mutta harvoin pystyn siihen
52. Imurointi on jees, mutta en hirveesti tykkää tiskaamisesta ja pölyjen pyyhkimisestä
53. Oon asunu jo yli vuoden yksin
54. Mulla ei oo pesukonetta
55. En seurustele eli olen täysin vapaalla jalalla
56. Oon 166cm pitkä
57. Painan 50kg
58. Oon tyytyväinen ulkonäkööni, paitsi nenän vois vaihtaa
59. Oon surkee meikkaan, sen takia mun arki-ja juhlameikki ei hirveesti eroo toisistaan
60. En laita ikinä otsaan meikkivoidetta enkä edes puuteria
61. Vaaleahiuksisena en oo enää osannut laittaa alaripsiin ripsiväriä tai rajauksia, mulle sopii paremmin vaan yläripsissä
62. Mulla on ollu aina otsahiukset ja varmasti tulee aina olemaan
63. En oo matkustellu paljoa
64. Eksoottisin paikka missä oon käyny on varmasti Islanti
65. Oon aika neuroottinen
66. En syö koskaan likaisilla käsillä ja pesen kädet aina saippualla yms.
67. Poltin tupakkaa epäsäännöllisen säännöllisesti noin neljä vuotta, mutta lopetin viime elokuussa
68. Sen jälkeen en ole koskenutkaan röökiin, enkä aio koskea
69. Juon nykyään paljon vähemmän alkoholia kuin ala-ikäisenä
70. Ainoa radiokanava mitä kuuntelen on Radio Rock
71. Vihaan pojilla pitkiä kynsiä, ne näyttää ällön epäsiisteiltä, ei pojille kuulu pitkät kynnet!
72. Oon muuttanut elämäni aikana vasta kaksi kertaa (toisesta kerrasta en muista mitään koska olin vauva)
73. Mulla oli viistoistavuotiaana moposkootteri
74. Aion ottaa lisää tatuointeja
75. Tykkään koruista, mutta en tykkää itse useinkaan käyttää niitä, koska mulla tulee kaula- ja rannekoruista sekä sormuksista kahlittu ja ahdistava olo
76. Korvikset mulla kuitenkin on aina
77. Huulilävistyksen lisäksi mulla on myös napalävistys, otin sen seiskalla
78. Kuuntelin ylä-asteella punkia ja soitin "punk-bändissä"
79. Mulla on ollu mm. punaiset, oranssit, platinanvaaleet, ruskeet ja mustat hiukset
80. En juo kahvia enkä teetä
81. Luin ala-asteella ja ylä-asteella pitkää saksaa, mutta lopetin sen lukiossa, enkä osaa koko kieltä varmaan enää yhtään
82. Oon surkee myös enkussa, enkä erityisen taitava ruotsissakaan
83. Viihdyn yksin kotonani, en kaipaa koko ajan seuraa
84. En tykkää paikoista joissa on paljon ihmisiä (esim. ruuhkabussit)
85. Jos mua vituttaa, sen näkee mun naamasta ja huomaa käytöksestä, en osaa piilottaa sitä
86. Haluaisin matkustaa Uuteen-Seelantiin
87. Mulla on kaikki Nylon Beatin levyt
88. Rakastan kesää
89. Tykkään käydä kirpputoreilla
90. Katon todella vähän elokuvia
91. Ylä-asteella pukeuduin paljon värikkäämmin kuin nykyään
92. Mulla on akustinen kitara, mut en oikeastaan osaa soittaa kitaraa ollenkaan
93. Osaan harvoin mennä ajoissa nukkumaan
94. Tykkään ajaa autolla ja haluaisin joskus myös moottoripyöräkortin
95. Rakastan kasveja, mutta jostain syystä en osaa hoitaa niitä
96. Odotan innolla sitä päivää, kun vihdoin löydän uuden ja isomman kämpän ja pääsen sisustamaan
97. Haluaisin kasvaa henkisesti aikuiseksi, haluaisin olla tasapainoinen ja seesteinen, mutten kuitenkaan tylsä
98. Mulla ei oo ollu koskaan reikiä hampaissa
99. Vihaan räppiä paitsi Steen1 sekä Jontti ja Shaka tekee loistavaa musiikkia
100. Oon tehny tätä postausta hiljalleen varmaan kahden viikon ajan ja nyt vasta sain valmiiksi ja pääsen vihdoin julkaisemaan!
PS. Onnee kaikille jotka jakso lukee tän loppuun asti !
PPS. Kaikki kuvat vuosilta 2007-2009
EDIT: Kuvien pitäis nyt näkyä

7 kommenttia:

  1. mulla ei näy kuvat ollenkaan ?

    VastaaPoista
  2. Mullakaan ei näy kuvat ? ja ooh, vähä oot tehny kivoja ostoksia tossa edellisessä postauksessa :)

    VastaaPoista
  3. mullakin on ollu tää 100 juttua luonnoksena vaikka kuinka ja kauan, ja nyt näitä on jo joka blogissa mutta pakko mun se on tehdä loppuun kun oon alottanu:D
    ja mullakaan ei näy noi kuvat..

    VastaaPoista
  4. nyt pitäis kuvien näkyä!!! (sain "loistoidean" ladata noi kuvat erilailla et oisin saanu ne näkymään vähän isompana, mut se ei sit ihan mennykään nappiin.....)
    anonyymi: kiitos:>
    sanna: jep, kaikki on tehny näitä sen jälkeen kun nadja julkas omansa :DD

    VastaaPoista
  5. juu nyt kuvat näkyy hyvin :)

    VastaaPoista
  6. hei oot muuttanut nyt tätä blogipohjaa, kivat noi että toi postauksen otsikko tulee tollaselle erilliselle pohjalle tai miksi tota nyt pitäis sanoo :D mut kiva kuitenkin :>

    VastaaPoista
  7. joo siis mä vähän kokeilin kaikenlaista, en sit tiiä minkä niistä näit, mut en oo kyllä vieläkään tyytyväinen : D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!