torstai 8. huhtikuuta 2010

I think there are only two things you can not buy: love and time

Oon ollut tosi kiireinen tällä viikolla, sen takia postailu on jäänyt vähemmälle, kukat kastelematta ja Aamulehdet lukematta. Huomasin vasta äskön, että pääsiäisruoho rehottaa edelleen onnellisena pöydällä, vaikka pääsiäinen meni aikoja sitten. Se ehkä kertoo jotain siitä, että oon käynyt kotona lähinnä kääntymässä.

Tekemisen puutteesta ei ainakaan voi siis valittaa. Mulla ei yleensä kouluaikanakaan oo näin kiire kun nyt lomalla. Talvella ahdistun, jos hankin liikaa kalenterimerkintöjä yhdelle päivälle, mutta näin keväällä se ei haittaa, sillä oon paljon energisempi.

Oon käynyt joka päivä salilla ja/tai lenkillä, asuntoesittelyssä, järjestelemässä kirpparipöytää ja nähnyt kavereita. Shoppailuakin oon ehtinyt harrastaa. Ginasta löytyi rusettipanta ja kirjekuorilaukku/lompakko -50%:n alennuksella.
Nelly.comissa on erikoistarjous "tilaa nyt, maksa kesäkuussa" joten pitihän sekin käyttää hyödyksi. Eilen illalla (=yöllä) lähti tilaukseen kaksi ihanaa mekkoa:
Molemmat on ainakin ihan mun tyylisiä, täytyy toivoa, että ovat myös oikean kokoisia!

Päästyäni vauhtiin jatkoin shoppailua myös H&M:n nettikaupassa. Laitoin tilauksen menemään eilen ja aivan kuin kiusalla tänään aamulla postiluukusta kolahti mainos "juuri nyt saat 10% alennusta koko valikoimasta". Hieman harmitti, mutta asia ei ollut enää korjattavissa. Muutaman päivän päästä saapuvat:

Maksan tilaukseni Hennesille aina kuukausilaskulla, joka mahdollistaa niinkin iloisen asian kuin vaatteiden ostamisen, vaikka sillä hetkellä rahatilanne ei olisikaan paras mahdollinen. Lasku tulee aina vasta noin kuukauden päästä:--)

2 kommenttia:

  1. Voi, tosi kauniita vaatteita! :) Tuleeko siitö kuukausimaksusta hirveesti lisäkuluja tilaukseen? Mun oli tarkotus tilata pari mekkoa Hennesiltä, mutta sittenhän mun koot myytiin loppuun... :/

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon! täytyy toivoo, että näyttää päälläkin yhtä hyviltä kun kuvissa:D kuukausilaskusta ei tuu mitään lisämaksua, se on 2,80e halvempaa kun käteisosto eli siis postiennakko. ainoa huono puoli on, että täytyy olla täysi-ikäinen, että voi tilata laskulla. jouduin aina ala-ikäisenä tilaan postiennakolla ja se tuli kalliiks koska postimaksu on 8e!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!