tiistai 1. kesäkuuta 2010

Day 01 - Your favorite song

Kun silloin joskus kauan sitten kyselin teiltä niitä postaustoiveita, niin yksi idea oli, että esittelisin bändejä ja biisejä joista diggailen. Ajattelin nyt toteuttaa sen tällaisessa muodossa, mitä on muissakin blogeissa paljon näkynyt. Eli jokaiselle kesäkuun päivälle on tulossa vähintään yksi biisi. Vähän tässä rajoittaa mun musamakua sellainen juttu, että joudun valitsemaan ainoastaan sellaisia biisejä, jotka löytyy youtubesta, että kaikki pystyy kuunteleen ja pystyn liittään ne tähän. Yritän myös valita biisejä vaihtelevasti eri bändeiltä, ettei joka päivä tulis samaa.

Ensimmäisen päivän aihe on -kuten otsikkokin sen jo hyvin kertoo- mun lempparibiisi. Itseasiassa mä en tunne käsitettä lempparibiisi, ainakaan yksikkömuodossa. Mun mielestä on täysin mahdotonta valita yksi ja ainoa biisi koko maailmasta, joka muka olisi ylitse muiden. Sen sijaan pystyn toki listaamaan eri bändeiltä parhaita biisejä, mutta bändit eivät mitenkään kilpaile keskenään, varsinkaan, jos ne sijoittuvat eri genreihin.

Tässä kuitenkin kaksi suosikkia:

In Flames on ehdottomasti yksi rakkaimmista bändeistä, ollut sitä jo monta vuotta. Oon nähny livenä kolme kertaa ja aina on ollu aivan mahtavaa.


Killswitch Engage on hieman In Flamesia nuorempi tuttavuus mulle, mutta vakiinnuttanut kyllä hyvin paikkansa lempparibändien joukossa.


Huomenna ensi-iltaan!!

2 kommenttia:

  1. In Flames on ehdottomasti yksi maailman parhaista bändeistä ! :) Itse en osaisi millään valita lempibiisiäni, en edes yhdeltä bändiltä. Mutta hyvät biisit oli!

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä! Kyllä mullakin tiukkaa tekee jos yksi biisi pitäisi valita, sitä yritinkin painottaa tossa alkujaarittelussa:D tossa oli nyt kaks hyvää biisiä kahdelta hyvältä bändiltä, mut en tiiä onko noi kuitenkaan sit ne ihan parhaat biisit.....

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!