keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Day 02 - Your last favorite song


Mokoman Sydänjuuret on viimeisin levy jonka oon ostanu ja sitä tulikin tossa keväällä kuunneltua melkein kyllästymiseen asti. Tää ei oo todellakaan mitään perus Mokomaa, mutta silti mahtava biisi+upeet lyriikat.


Oltiin Miljan kanssa katsomassa mun töitten jälkeen Sinkkuelämää leffan jatko-osa, joka sai siis tänään ensi-iltansa Suomessa. Kuten arvata saattoi, eihän se ollut läheskään niin hyvä kuin ykkönen. Paljon pinnallisempi ja ei yhtään niin koskettava kuin eka osa. Jos ootte menossa kattoon, niin ei kannata kattoo sitä traileria, ainakaan sitä pidempää versioo, koska se spoilaa ihan liikaa. Mulle ainakin kävi niin, että arvasin jo mitä siinä tapahtuu, joten se oli vähän tylsää.

2 kommenttia:

  1. Least favourite = vähiten suosikki, ts. ei-suosikki... Vai pitäisikö otsikon olla "last favourite"? :)

    VastaaPoista
  2. oho kappas joo sen piti tosiaan olla last, niinkun viimeisin/tuorein suosikki mut olin kirjottanu vahingossa least aahahah ja enkku oli 10+............not
    mut kiitti huomautuksesta!
    ps. muistin just et ei toi mokoman levy ollukaan viimeisin minkä oon ostanu mut anyways

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!