tiistai 8. kesäkuuta 2010

Day 08 - A song that you know all the words to

Heippa! Jotta tästä ei tulis ihan kokonaan pelkkä musiikkiblogi, niin ajattelin heittää lauantain kuvia kehiin.
Photobucket
Photobucket
sm
sm2
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
salla1
P1020425
P1020426

Lauantai oli kiva päivä, vaikka mulla ei omia juhlia ollutkaan. Ajelin koko päivän ympäri kaupunkia maistelemassa kavereiden ylppärikakkuja:-) Mulla oli päällä alunperin wanhojen jatkoille hankittu mekko, jota en ollut vielä kertaakaan käyttänyt. Sen piti olla mulle liian pieni, mutta lauantaina se ainakin valui päältä, joten jouduin turvautumaan neuletakkiin. Mekko saa luvan päätyä uudemmman kerran kirpparikasaan.

Loppuun päivän biisi:
Day 08 - A song that you know all the words to

Olis ollut hienoa valita tähän joku mahdollisimman vaikeaselkoisen biisi, mutta mun oli pakko ottaa ihan sieltä helpoimmasta päästä. Hävettää tunnustaa, mutta oon totaalisen surkee kuuntelemaan/oppimaan biisien sanoja. Varsinkin, jos niissä lauletaan jotain muuta kuin suomea:---D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!