sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Day 12 & 13

Heippa! Viikonloppu vierähti taas hurjan nopeasti (saattoi johtua siitä, että olin eilenkin töissä), en ehtinyt postailemaan, joten tänään tulee taas kaksi biisiä kerralla. Ensin kuitenkin pitkästä aikaa päivän asu -kuvaa. Asu koostui lähes kokonaan H&M:n vaatteista, paitsi kaulahuivi on Vero Modasta. Tummansininen jakku on ehkä parhain alennusmyyntiostos ikinä, se on hankittu jo aikoja sitten. Vierastan kaikenlaisia jakkuja, mutta tämä loistoyksilö on poikkeus. Sillä saa asun kuin asun hetkessä tyylikkäämmäksi, ilman bisnesnainen tai tätityyli -fiboja. Enkä suinkaan ole yksin mielipiteeni kanssa, nimittäin jos en aivan väärin muista, ainakin Rosa-Fiona ja Ida ovat joskus ylistäneet samaa takkia.
P1020527
P1020525
P1020530
P1020529
P1020533
P1020540
P1020538
Jakku, paita, hame, leggarit + espadrillokset H&M, kaulahuivi Vero Moda


Day 12 - A song from a band you hate

Tää tuskin tulee yllätyksenä. Lauri Tähkä ja Elonkerjuu jakaa kansan mielipiteet aika hyvin kahtia. Mä kuuluun yllätysyllätys siihen puoleen, joka ei voi sietää kyseistä bändiä. Mun yläkerran naapuri luukutti tätä biisiä repeatilla yks viikonloppu, meinasin tulla hulluks. Oli vähällä etten menny hakkaamaan ovee ja huutamaan että vaihtakaa nyt saatana edes biisiä.

Day 13 - A song that no one would expect you to love

Tää puolestaan on yksinkertaisesti ihana kappale.

Laittakaapas kommenttia, ootteko mun kanssa samoilla linjoilla noitten biisien suhteen ja mitäs tykkäsitte asusta?:>

3 kommenttia:

  1. Oon ylistänyt tuota takkia kyllä, enkä turhaan, se on paras ja istuvin jakku mitä oon koskaan kokeillut edes!:-) harmittaa vähän etten tajunnut ostaa sitä sinisenäkin, kutkuttelis hieman....

    VastaaPoista
  2. Oon niin kateellinen sulle, kun oot noin nätti !

    VastaaPoista
  3. ida: oon samaa mieltä! nii sulla taitaa olla musta versio samaisesta yksilöstä? musta on sinänsä kyllä parempi väri, koska se sopii ihan kaiken kanssa, sininen ei aina välttämättä..

    anonyymi: kiitos oikein paljon, mutta ei nyt sentään kateellinen kannata kuitenkaan olla!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!