maanantai 14. kesäkuuta 2010

Day 14 - The most beautiful song ever

Muutama päivä sitten postilaatikosta kolahti H&M:n paketti, jota olin jo unohtanut odottaa. Paketista kuoritui kevättalvella tilaamani vaaleansiniset boyfriendshortsit, kokoa 34. Housut kuitenkin osoittautuivat aivan liian isoiksi, enkä todellakaan ymmärrä, millä ihmeen järjellä. Olen täysin normaalikokoinen ja koko 34 on mulle yleensä tiukka..... Ymmärrän idean poikaystäväshortseista, mutta miksi niiden on kokonsakin puolesta oltava samanlaiset, kuin poikaystävän kaapilta lainatut? Kun housut kuuluvat kuitenkin naisten mallistoon, luulisi niiden noudattavan normaaleja naisten kokoja. Ne olivatkin sitten jo toiset poikaystäväshortsit, jotka lähtivat palautukseen. Ja etsintä jatkuu.

Täydellisesti istuvien boyfriendshortsien lisäksi metsästän täydellistä turbaania. Oon jo selaillut ebaysta vaihtoehtoja, mutta en oo vielä uskaltautunut tilaamaan. Aion kuitenkin lähipäivinä rohkaistua tilaamaan (ja opetella käyttämään paypalia). Katsotaan sitten, mitä sieltä tulee.


Day 14 - The most beautiful song ever

En koskaan kyllästy tähän. Oasis oli yksi maailman hienoimpia ja vaikuttavimpia bändejä, kuuluu ehdottomasti mun rakkaimpien bändien joukkoon. Juuri tänään ilmestyi kokoelma 'Time Flies... 1994-2009', joka sisältää kaikki Oasiksen 27 singleä yhtyeen 15 vuoden ajalta.


Ps. Sydämellisesti tervetuloa uudet lukijat!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!