keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Take off your silver spurs and help me pass the time

Olin tänään rannalla ekaa kertaa koko kesänä. En tosin ehtinyt makoilemaan kuin tunnin verran ja sekin sattui tietenkin just siihen kuumimpaan aikaan päivästä, jolloin ei saisi edes ottaa aurinkoo ollenkaan. Vedin päälleni 50+ suojakertoimen ja pelkäsin silti palavani (.....?), joten en osannut edes oikein rentoutua kunnolla. Lisäksi ens kerralla aion valita alustaksi nurmikon hiekkarannan sijaan, tänään nimittäin hiekkaa oli hampaissa asti vielä kotonakin. Vähän mulla taitaa siis vielä olla opettelemista.

P1020546P1020550
Kävin tänään myös hakemassa kesän ensimmäiset mansikat Tanjalta Prismasta. Yhtään ei oo ikävä viimekesän duunipaikkaan, mutta en toki laita ollenkaan pahakseni, että saatan saada aina hieman alennusta asioidessani Prisman marjamyynnissä:-)

Mitä muuten luulette, pitäiskö mun alkaa huolestua, koska alennusmyynnit ei tänä kesänä yhtään houkuttele mua? Jostain syystä ei tee ollenkaan mieli mennä kinastelemaan hirveeseen tungokseen ja kuumuuteen jostain Hennesin tai Ginan räteistä. Edellisessä lauseessa saattaa olla huomattavissa pientä negatiivista sävyä, mutta kyllä mua on silti yleensä aina ennen kiinnostanu. Nyt oon ostanu vasta yhden vyön ja hatun.

PS. En saakaan laitettua puuttuvia biisejä vielä tähän hätään, mutta toivottavasti aika piakkoin, että päästään niistäkin vihdoin eroon.

2 kommenttia:

  1. Mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä alennusmyynneistä - tosin en oo oikein koskaan jaksanu juosta aleissa räteistä tappelemassa... Opiskelijabudjetilla varmaan kannattais, mutta tosiaan se päällekaatuva kuumuus ja ihmismassa vetää hermot turhan kireelle. No can do. Ginassa kuljen usein muutenkin kuulokkeet korvilla, en kestä sitä perus jumputijumputi-shittiä joka siellä usein soi :-D Isossa Henkkamaukassa soi sentään toissapäivänä Adam Lambertia! Haha, tulipa tästä avautuminen.

    VastaaPoista
  2. H: just hyvä et avauduit, musta on kiva saada teiltä pitkiä kommentteja! mä en oikein tiiä kuinka paljon siinä ees loppujen lopuks säästää, jos ostaa jotain alennusmyyntijuttuja, niitä harvoin nimittäin tulee käytettyä kovin pitkään. vaikka elääkin opiskelijabudjetilla, niin mieluummin ostaa normihinnalla jotain hyvää ja laadukasta kun alehinnalla jotain turhaa. mutta jos kuitenkin haluaa mennä alennusmyynteihin, niin kannattaa mennä heti aamusta, kun kaikki muut ihmiset ei oo vielä liikkeellä:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!