keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Uusi tukka!

Olin tänään kampaajalla ja vihdoin saatiin Helenan kanssa valmiiksi "mustahiuksisesta takaisin omanväriseksi" -operaatio. Vuosi siinä meni, mutta nyt oon täysin tyytyväinen lopputulokseen. En vaan olis ehkä halunnu enää näin lyhyttä pottakampausta, mutta latvojen leikkaaminen oli ainoa järkevä keino päästä lopuistakin oransseista eroon. Lisäksi laitettiin vähän vaaleita ja vähän tummempia raitoja. On vaan hieman orpo olo kun en saa hiuksia enää kiinni. Nyt kun väri on oikea, alkaa huima hiustenkasvatus. Lisäkkeitäkin voisin kyllä jossain vaiheessa ehkä harkita.....
Kuva_081[1]Kuva_082[1]Kuva_090[1]Kuva_092[1]Kuva_093[2]
Oon äitillä jänisvahtina ja mulla ei oo "biisilistaa" mukana, joten en tiedä mikä biisi olis vuorossa. Muutenkin niitä on jääny taas jo välistä, joten huomenna (tänään) kun on viimeinen päivä niin laitan kaikki loput. Datailen parasta aikaa parvekkeelta ja täällä on ihanan lämmin vaikka kello on jo yli keskiyön! Nyt kuitenkin nukkumaan, ajattelin nimittäin suunnata huomenna heti aamusta rannalle. Kauniita unia mussukat!

6 kommenttia:

  1. ihanat hiukset! toi pituuskin sopii sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. todella kauniit hiukset! mun mielestä tollainen polkkatukka on just kiva sulle! :D

    VastaaPoista
  3. Nätti väri :)

    Pupun ilme vikassa kuvassa :-D ♥

    VastaaPoista
  4. anonyymi: kiitos paljon!:>

    anonyymi: kiitti paljon!:>

    H: kiitos!:> joo itekin vähän nauroin tolle kuvalle missä pupun silmät pullistuu päästä:---DD

    PS: NÄKYYKÖ VIKA KUVA NYT?

    VastaaPoista
  5. hei älä hanki mitään pidennyksiä, toi pituus on just paras sulle ja tuo ihanasti kasvonpiirtees esiin :) itella kans oman värin tavoittelu menossa :)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: joo en mä ainakaan vielä, mut vähän houkuttelis pidennykset tossa ennen joulukuuta, tulis ehkä kivempia ylppärikuvia jos olis pitkät hiukset (näyttäis lakki päässä ehkä vähän paremmalta?). mut kyl mä itekin tykkään ihan näistä hiuksista nyt:> ja kiitti! oma väri on kyl niin hyvä kun ei tarvi koko ajan värjäillä

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi!