keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Hello there

Mä oon kyllä niin mahdoton yökukkuja ettei mitään järkee. Kaikki mut tuntevat tietää, että oon aina ollut tällainen illanvirkku (ja samalla myös aamuntorkku...). Nykyään kotiudun iltaisin duunista yhdeksän maissa, joten en koskaan pääse tai halua mennä ajoissa nukkumaan, muutenhan en ehtisi tehdä töiden jälkeen enää mitään. Niimpä menenkin nukkumaan yleensä vasta kolmelta ja heräilen kymmenen yhdentoista aikaan. Hitaiden "aamutoimien" jälkeen mulle ei jää enää aikaa tehdä juuri mitään, koska töihin pitää lähteä kahden jälkeen.
Tälläkin viikolla on tuottanut vaikeuksia herätä edes vähän tavallista aikaisemmin, jotta ehtisi jouluostoksille. Haluaisin kyllä kovasti nousta sängystä aamulla jo aikaisemmin, mutta yövalvomisen jälkeen se ei koskaan onnistu, sillä en pärjää vähällä unimäärällä. Tosin itsehän olen puoleni valinnut, mulle mitä ilmeisemmin sopii paremmin yöelämä. Vuoden alussa aion kyllä hieman muuttaa rytmiäni, sillä Joulupukki tuo mitä luultavammin mulle kuntosalikortin. Sitten on ehdittävä salille ennen töitä.
kuvat weheartit.com

Joku saattaa muistaa, että havittelin kiilakorkoja alkusyksyllä ja tilasinkin Nellyltä yhdet, jotka tosin osoittautuivat käyttökelvottomiksi ja lähtivät palautukseen. Loppusyksystä ostin täydelliset bootsit ja kiilakorkokuume jäi, kunnes se palasi muutama viikko sitten Stockmannilla. Mietin ja sovittelin ja varasin kenkiä moneen kertaan, kunnes viime viikonloppuna löin rahat tiskiin. Olihan nämä pakko saada!IMG_0533
Todella hyvät jalassa, mutta eivät tietenkään ehkä ihan Suomen talveen suunnitellut... Kuumeesta puheen ollen, tatuointikuume on alkanut myös vaivata. Ekan taten ottamisesta tulee tammikuussa vuosi ja aion pikkuhiljaa alkaa varailemaan aikaa jälleen hakattavaksi. Seuraavaksi jotain tämän tyylistä:
IMG_0475
Sugarskull houkuttelee ja old school linjalla pysytään toki edelleen.

IMG_0528
Huomenna tai viimeistään aatonaattona on tehtävä perusteellinen joulusiivous, jonka jälkeen lähden äidille viettämään rentoa ja rauhallista joulua. Nyt kuitenkin nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi!